May 9, 2009

eiman's tomyam house

td keluarga aku dengan aku(aku wajibul ngunnah ade) g bershopping groceries kat sebuah pasaraya terkemuka. (muahahah.sgt bajet!kami ke giant ajer) then balik tu as usual akan meronda2 cari mane2 restoran yg bakal mendiamkan para2 perut "comel" kami. ;D so, td 1st tyme we ol try kat eiman's tomyam house. walaweyh, restoran die kaler ijau2 gitu~ maaf,saye xske kaler itu yer!so di mate saye nampak burok. sampai dekat kul 9.05 pm. guess what? the foods tu die masak sgt la kejap. aku berak 10 round pun x siap kot. cis! kul 10 baru dapat makanan. nasib baik sodap! bawah ni tgk la, sejam tgu makanan sempat la main2 henpon. thanks to eiman's TH sbb at least mlm ni perot aku xkan meragam. yeah!

pic 1 : 'kakak' aku dgn aku. bosan. (saje tayang henpon)
pic 2 : yummy2~
pic 3 : fatin+barley ice n me.

ps : kalau ketiak kamu berbau, letak ketiak depan kipas. bg semua org lain bau, baru adil. sekian.

17 comments:

benludin said...

mesti bulu ketiak banyak tu

Da' daffodil D said...

erk. mane tahu ni? haha

mummy roshie said...

D nak sikit...nk join gak...huhuhuhu

Da' daffodil D said...

meh la...dap2 taw~ t ajak la hubby mummy mam cni.. :)

SRISUFI said...

selamat hari ibu..buat ibu kamu...salam persahabatan. terima kasih komen dulu ya

Da' daffodil D said...

thanks srisufi..salam persahabatan juga.. :)

FiFFy said...

bulu tiak ko tanggal msk dlm tomyam tu ke??pttla sedap..

Da' daffodil D said...

eh fiffy, mane ko tahu ni?hebat kau! muahahahah

FiFFy said...

ade ade 6sense la..wakaka..tgk muke ko je dah taw..wakakak

Da' daffodil D said...

blah la ko..bla nak update blog ko neh?xsabar ak nak serang!!! :))))

♥♥me ~ cik sara said...

owhh tomyam tu nmpak amat best..tp mesti pedas gile ekkk~

Da' daffodil D said...

xde la pedas pon..tomyam tbaik kat vicchuda kot.weeeheee~ *_*

nina said...

eh, nana dah ada kakak ke? muka dia mcm liya la... hahahah.. tampak muda jika ada kakak yer!

Da' daffodil D said...

ekeke. baru tahu yer die kakak nana? ;p

Anonymous said...

kt umah baru dpt rase barli pure pnye..hehe..kt skudai asyik jmpe yg kordial je..ish3..:-)

riza said...

kt umah baru dpt rase barli pure pnye..hehe..kt skudai asyik jmpe yg kordial je..ish3..:-)

Da' daffodil D said...

okeh~