Jun 7, 2009

tagged by mimi

di tagged oleh cik mimi...!! hutangku langsai ya.. :)

1. Bekas kekasih saya adalah :
christian bale. thanks god i dumped u for a better guy! eceh. ;p

2. Saya sedang mendengar :
luna maya's :)

3. Mungkin saya patut:
g mandi skrg sbb da pukul 6.43.. ngee

4. Saya suka :
tgk csi

5. Sahabat-sahabat baik saya
all skbians, terendakians, ttdians, forecastians, :D

6. Saya tak paham :
knp duit saye makin lame makin sikit. uwawawa~

7. Saya kehilangan :
seekor kura2 yg telah di dera oleh abang n adik saya. mereka kejamban!!

8. Ramai yang berkata :
skati ah! (yeke..ntah..)

9. Makna nama saya :
erm.. puteri yang gagah perkasa. kui3

10. Cinta itu adalah :
love. ;p

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
tido dgn dengkuran yg melebihi 50 decibel. (aku pasti salah sorg nye adlh abang aku)

12. Saya akan cuba :
mendapatkan berat badan 53 kg. amin. amin. amin. :)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever n ever.. ??

14. Telefon bimbit saya :
tgh tido. (in a gud condition since die x mlalak2 trime sms/calls)

15. Bila saya terjaga dari tidur :
saya rase saya lawa. siyes weyh! :D

16. Saya paling meluat apabila :
tgk org gedik2 xbertempat.

17. Pesta/Parti adalah :
social gathering yg ade makanan,minuman,n entertainment. yeay!

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
ntah.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
remaja. (sbb lom masuk pringkat jd bini/mak/nenek org agik!)

20. Hari ini :
saya bosan gilak!

21. Malam ini saya akan :
jumpe bestfriends saya. cheryl n naz. :)

22. Esok pula saya akan :
bgn pg g keje. balik keje makan. mlm msg2. tdo.

23. Saya betul-betul inginkan :
aircond. skrg panas!

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
sumpah pagi ni aku x tgk cermin lagi! (sbb aku bgn tghari..hahah)

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping complex of cos.

26. Makanan Barat atau Jepun :
barat.

27. Bilik yang terang atau gelap :
depends.

28. Makanan segera adalah :
x bagus untuk kesihatan.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
bye bye????

30. Siapa yang anda nak Tag?
kronniesar (die pakse saye tagged die!!!huhu)



ps : "suara,dgrkanlah aku..apa khabarnya..pujaan hatiku..." :)

3 comments:

mummy roshie said...

cumel jerk baca entry nih cam D...hehehee

kronniesar said...

cepatlah tag saya.ish.awak neh!
hahaha.
saya kebosanan neh kat tmpat li.

Da' daffodil D said...

mummy : tgk org la..entry cumel sbb orgnye..kih3
kronniesar : yela2...sy tagged awk..buat taw!!hik!