Jul 17, 2009

2 + 1 atoms

kedua2 kasus adlh kisah benar..

kasus pertama

ali : anis, ko ni kaye lah..

anis : eh, aku ni bese2 je la.. (pehal lak si ali ni?nk pinjam brg la tuh!)

ali : yela,org lain pki tudung ade batu kat tepi2 aje. ko pakai batu siap kat atas kepala. (sambil senyum sumBENG)

anis : ceh! (cinaBENG bin chinPENG btul!)


lbih kurg camneh la si anis tu pki tudung

kasus kedua

lecturer aku ni terer. die tembak2 je pgl name student untuk tny soklan. tp,btul pulak. mule2 die tembak name si polan A, btul.(hebat!) then tembak name si polan B, btul gak. (hebat2!) si polan C pun die tembak gak-btul. (terer+hebat2!) tbe2 dgn konfiden nye die pgl "SAMSUNG, ape lg safety yg ade kat kilang?" erk. sejak bila aku ade member name samsung? rpe2nye bdak tu pakai baju tulis SAMSUNG besau2. hahahahahah. gamakla kau SAMSUNG! ;p



ps : rase mcm 2 atom hydrogen + 1 atom oksigen menderu2 jatuh kat pp bila dgr lagu2 sedih kat sinar.fm mlm td. sob3.


cheeeeyah!!xske bleh blah!!

7 comments:

ZARA 札拉 said...

hahaha~


kalau kat sekolah aku tengok nama kat baju or tudung~ kalau tak pakai name tag, aku panggil ikut apa yg dia pakai or muka dia~

Da' daffodil D said...

heheh...tula pasal.. :D

~~BEAUTIFUL LIAR~~ said...

best tu nme samsung...unik hakhak~

sEhA OweN said...

ahahaha....
mmg kaye la kn batu siap atas pale...lawak la ali ni...

Da' daffodil D said...

b. liar : mmg pun..heheh
seha : tahu xpe...kih3

GUA Kasi Sama LU said...

GUA ucap salam perkenalan pada LU

GUA Kasi Sama LU said...

GUA ucap salam perkenalan pada LU