Jul 26, 2009

bila aku rasa aku comel

bayangkan..kalau kite boleh nampak kentut. bentuknye barangkali mcm kepulan asap. sebab ia adalah gas. mungkinkah ramai yg akan memecut bila nampak kentut? bukan memecut lari, tapi memecut untuk hidu bau yg enak itu. yeah~

bayangkan..kalau lah semua org boleh nampak hati kite. bila kite sakit hati die mebengkak kemerah2an bak buah delima, bila kite berbesar hati die pon membesar bak belon udara panas diudara, bila kite terkena serangan jantung die pon mengeluarkan cas2 yg nmpk mcm guruh itu. bolehkah? oh, mungkin tidak. sebab sebelum nampak hati mungkin ternampak 'itu'. astaga.

bayangkan..
akan bersambung kemudian, ;p (xde idea la. ngeee)

ps : bayangkan...aku sekiut budak dibawah. *devil laugh*

ske giler tgk budak kicik ni. pantang nampak camera!!

16 comments:

~~BEAUTIFUL LIAR~~ said...

waaa sgt comel...spe ni?

Da' daffodil D said...

cousin.. *_*

Lionel Azry said...

lu cute?
uweeeekk~ :P

OREOO said...

bayangkan kalo kiter kentut tyme tgh dudok,kiter akn terpelanting jatuh..dan seluar kita akan koyak krana terbakar!!HAHAHA..


bnda mcm ni akn mngingatkan kita ttg KEKUASAAN ALLAH..
allah telah mngatur sgalanya dgn sugguh MOLEK!!
SUBHANALLAH :)

yaziith su anaz said...

o yeah.



kanakkanak itu memang cumill.

btw,
aku stil tapaham ape ketan kentot tuh ngan entri ko.


kesian budak tuh terkait dengan entri kentot ko.
:DDD

Da' daffodil D said...

azry : lu malu2 ye nak ngaku wa kiut? ;p
oreo : setuju2. subhanALLAH..
yaziith : hahaha..tajuk entry aku mmg slalu x tepat. :D

benludin said...

dah tau busu dpt baby boy?

qishie said...

haha..kentut sapa yg bau enak?

~cik manis~ said...

ade stgh bnda, kite x perlu nmpk utk kbaikan kite jgak kan ;)

mUTe said...

patutla la td dlm kelas bau telur tembelang. ko kentut ghupenyer! huhu. Cute gler. cam cousin aku! sejibik dowh

Da' daffodil D said...

benludin : sudah2. :)
qishie : kamu punya mungkin? ;p
cik manis : setuju2. :)
mute : thanks. aku mmg cute. ;p ;p ;p

nasevh said...

salam singgah..

kalo la kite leh nmpk ape yg ade dlm fikiran tuan nyer blog neh..
mesti dye cam kucing siam warne puteh..
sbb comel tol pe yg dye pk kn..
hehe=)

JIMMY ASMARA said...

kentut GUA wangi!
jom hidu!ada perasa vanila

"puttttttttttt"

argh...leganya!

Da' daffodil D said...

nasevh : trimas2. hehe
jimmy asmara : sengal lu kentut kat blog gua

Lionel Azry said...

kentut umpama hati yang telah dirobek..jadi lepaskan ia secara perlahan-lahan agar ia pergi dan pasti ia meninggalkan bau yang amat perit :P

hahaha

Da' daffodil D said...

azry, wa suke sama lu punya pantun. hahah