Jul 9, 2009

esok.....

esok...

1. kene jumpe tuan haji azizan, hr manager nippon paint untuk bentang kan sejadah. ok,karut. maksud aku, bentangkan report praktikal. hope mlm ni istri beliau dpt mebahagiakan beliau seadenye agar esok hari beliau akan lbih ceria maka dgn itu beliau akn tersenyum sahaja tanpe bertanye padaku soalan2 yg berkemungkinan besar akan melayakkan aku keluar daripade bilik beliau sambil meninggalkan kepulan2 asap yg barangkali hanya akan dinampaki oleh mata2 aliens sahaja. ok, bm aku mase spm mmg a1 tp sejak kat utm xde blaja bm maka dengan itu ayat aku umpama lempeng yg penyek itu. yummy betul. harap dimaafkan segala kesedapan mahupun kebusukan ayat ku ini.

2. aku berniat nak sedekah kan dodol sorg satu kat opis itu sekiranya cukup. jika x, hanye senyuman manis dri aku akan mereka2 itu trima sebagai pengganti. kesimpulan mudah, dodol itu x sesedap senyuman aku. maafkan aku diatas ketidaksopanan aku pabila memuji2 diriku ini. sesungguhnya, malam ini kesukaan yg amat sangat paling terlalu tebal dlm diri dek esok akan menjadi salah satu hari yg plg bahagia buat aku.

++ aku search gmbr dodol kat yahoo image tp kua gmbr ini. dodol kot name pompuan ni. blasah aje. jgn salahkan aku. sbb aku mmg nak ltk gmbr 'dodol' ++

3. aksi2 seperti jeritan ala2 ning baizura dan tarian2 kipas dri "isla peng-ikan" (isla fisher-shopaholics) adalah di jangke sama sekali. nantikan.

sekian.
aku yang suke+gembire+hapy+xcited+girang



ps : buat teman2 yg pulang lewat, DR ANI IDRIS cakap die nk tolak mrkh separation korg. (erk,tu bkn subjek sem lepas2 punye ke?)


cheeeeeyahh!!xske bleh blah!

13 comments:

~~BEAUTIFUL LIAR~~ said...

hakhak br nk trkejut...dr ani?
dh lme dh rsenye xjmpe de ttbe nk kne tolak mrkah plak~

konfius skejap...lps bce ayt last br cm kmbali ke alm nyata...

DIK AN said...

Wah! Penggunaan Bahasa Melayu yang sangat mantop!

ZARA 札拉 said...

nak ikut balik UTM!!

Da' daffodil D said...

b.liar : hehe..kidding aje..rmi nak balik lewat..x aci btul..huhu
dik an : perli ke?hoho

Da' daffodil D said...

zara : jom sayang..aku banje ko mkn asam pedas ruby..terbaik!

bubbye said...

haha..terasa siot aku ayat last tuh..heran aku apsal sume org anta report kt company?aku diorg tk mintak pon.wajib ke weh.

Precious said...

Weii ... good luck! Jangan lupa baca Bismillah ...

FiFFy said...

aku tertarik tgk dodol ko tu..wakakakakak.. sebijik mcm ko wehhh

Da' daffodil D said...

bubbye : ko mkn ceklat ko la rse sedap.. :D x wajib le..
precious : thanks!
fiffy : sengal ubi ko!

dayah_blueberry said...

dodol???
dodol???
betul ke pe yg aku nampak n aku baca ni??
hahahha

Da' daffodil D said...

btul.... ;p

yaziith su anaz said...

wah!






sangat....
wah!
gambar itu.

Da' daffodil D said...

sangat kiut bukan? ;p