Jul 19, 2009

kenapa aku masuk U

kenape aku masuk universiti? (UTM)

nak kate UTM santek,xla pon. heheh. xpasal2 kne saman wat statement cenggini. :D maksud aku bukan masuk UTM,tp masuk UNIVERSITI.kenape ye aku masuk U?ni dah final year baru le konon2 ter pk la kan. mmg poyo. hehe. tp dah ter pk nak wat camne kan. kongsi jelah ngn korg2 kan. :D

aku masuk U untuk dapat 4 flat ke? (3 flat aku pnah dapat,4 bila ye? :D)
aku masuk U untuk score A untuk killer subjects course ni ke?
aku masuk U sebab mak ayah aku pakse ke? (hehe,kalau ye mesti mak ayah aku balun aku neh)
aku masuk U sebab nak dapat sehelai kertas je ke? (degree cert)
aku masuk U untuk carik kawan ke? (hehe, cari pakwe kut. ;p)
aku masuk U untuk jadi engineer yg boleh tolong agama, bangsa n negara 1 hari nnt ke? (cewah)
aku masuk U sebab nak masa depan yg cerah ke?
aku masuk U sebab nak tambah ilmu aku ke? (eceh2 aku nih! :D)


aku masuk U sbb ape ye sebenarnye? semua di atas ke? tipu lah kalau aku cakap untuk semua diatas kan. hm. bila grad nnt, aku nak keje ape? aku dah pk pon. cume, xtahu nak laksanakan nye tu mcm mane. so, aku masuk U sbb nak keje jadi 'itu' lah kut. :D hopefully tercapai. amin2. :)


ps : td g jj-joli jap. mentang2 mama dah bank in duit. hip2 hoooray! :D ni yg best duduk U, dapat duit! mungkinkah sbb plg utama aku masuk U untuk dapat duit free2 n g berfoya2? ha, mungkin2. :p

13 comments:

ZARA 札拉 said...

oit!

pasal duitkah syg?

Da' daffodil D said...

xdela..kikiki :D

nur syafiqa hazirah said...

pasal pakwe la tuh...:p

violet said...

da dpt gewe baru lom?? hehe

Putera Arjuna said...

i masuk u sebab mencari ilmu dan keredaan ALLAH

kih3
lalalalala

~~BEAUTIFUL LIAR~~ said...

jadi 'itu' tu ap??
hi farha hakhak ttbe~
=p

JIMMY ASMARA said...

GUA masuk U sebab ada ramai gadis chantek..bleh cuci2 mata GUA sampai bersih!

Tapi GUA juga cintakan ilmu!

peace!!

artisticklytouch said...

semoga impian menjadi kenyataan

~cik manis~ said...

utk tntut ilmu.
kn wajib tu ;)

Faridrashidi.Com said...

Assalamualaikum,

Apa yang paling penting KERANA ALLAH. Kita belajar KERANA ALLAH bukan sahaja dunia, malah akhirat akan ikut sama. Kalau setakat duit, Allah boleh bagi sekelip mata andai DIA mahu.

Semoga tuan rumah sihat-sihat selalu dan dipermudahkan urusan oleh ALLAH SWT.

Salam ziarah dan ukhwahfillah. Kalau kelapangan jemput ke blog saya, baca dan bertukar pandangan.. boleh juga bertukar link Insya'Allah.

KLIK Kembara Sufi Mencari Aspirasi

yaziith su anaz said...

saya baru di kolej.




tapi bercitacita nak masuk u.



:DDD

faiq said...

yes itu btol.
msuk U dpt duit free..
then enjoy

Da' daffodil D said...

fiffy : blah la ko..sekeh kang..
violet : lom..sob3
arjuna : wa tabik sama lu!
b.liar : adelah~ ;p
jimmy asmara : wa tabik sama lu juge! ;p
artisticklytouch : thanks!
cik manis : yes2..setuju.. :)
farid : insyaAllah.thanks.
yaziith : truskan usaha anda!
faiq : hehehe. ni mesti kaki kikis duit famili neh...lalala~