Jul 25, 2009

tahniah

dekat(berdekatan,bkn dalam) UTM da ade cinema. tp aku x pnah pegi pon. sem ni nafsu nak tgk wayang mmg illek! kenape tah. stakat nak beli tiket wayang tu mmg lepas aje, maybe kalau nak bli popcorn tu..erm, kim salam ajelah kat akak jual popcorn tu. x mampu. maaf.

semalam aku ke angsana. melanggan sesuatu. murah aje. sebulan rm78 die bg aku. aku dah suke, tentulah langgan. maklumlah, nafsu dah x tahan. bape hari dah nafsu nak online x dapat. terpakse beli broadband yg 7.2 mbps n terminate yg 3.6 mbps.(3.6 mbps costs me rm138 per month!) thanks to my old broadband. mmg banyak bantu aku buat perkara lagha!

ri khamis lepas aku g grand opening salah satu kedai comp kat UTM. ade gambar tp xleh nak upload. geram btul dgn wifi UTM ni. mase kat sane, aku jumpe TNC, sempat jugak aku kelip2 mate dgn die. hehe. aku dapat beli pendrive 4gb dgn herege rm25. disebabkan pendrive tu la aku berasak2 kat kedai tuh. suke la lelaki2 kat situ sbb dapat bergesel dgn perempuan. astaga.

sekarang aku tgh tgk industan. aku bosan. tv ni lak x sharp. pnat adjust. biarlah. terjah blog org lagi best.


ps : tahniah buat busu n cik nina sbb dapat baby boy.

2 comments:

mUTe said...

ni pakej yg maner rm78? Laju x?

Da' daffodil D said...

ok la jugak~