Jul 29, 2009

utusan FKKKSA

berita ni bukan dari karam singh walia.
bukan juga dari zubir ali si wartawan gosip.
malahan bukan juga dari krew2 melodi.
tapi, ape kate kite terjah aje . zassssss~


kurang jelas...? close up sikit meh.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

sudah clear bukan? hih.

nama glamour@komersial : spender

jenama : kedai asyraf

lokasi : atas bumbung FKKKSA

warna : biru yg sudah kusam

bau : masih belum dapat dikenal pasti

pemilik : berkemungkinan besar lelaki yg bersize L

harga bidaan : 100rupiah


ps : asyraf merupakan salah satu kedai runcit di UTM yg jual bende itu. x percaya? sila datang dan lihat sendiri. (xperlu bawak teropong atau mikroskop)

sekian.

sumber : utusan FKKKSA

32 comments:

bubbye said...
This comment has been removed by the author.
Putera Arjuna said...

yang pasti bukan aku punya!

mungkin pekerja construction kot!

Da' daffodil D said...

arjuna : mungkin.. :D

bubbye said...

udeen,kite nmpk gak ritu kan.ko ckp org cirit pastu buang situ..keh3

Da' daffodil D said...

bubbye : aku rase bukan cirit. tu terstim kot. then die buang. hak3

qishie said...

kat UTM ada flasher?

huhuhu..

Da' daffodil D said...

UTM sume ade..UTM kan hebat, :D

ZARA 札拉 said...

hahaha~

gila ahh~

keroll punya ke?

Da' daffodil D said...

haha..itu kne tanye die..eh,die size L kah? ;p

Nur Fatehah said...

gle jauh die g pakai spender..

Putera Arjuna said...

pompuan punya kot!

ade ke pompuan pakai laki punya?

~lalalala~
adakah?

Jimmy Asmara said...

Kalau biru warnanya bukan GUA punya la

Da' daffodil D said...

fatehah : tu yg musykil tu. haih.
arjuna : tiada.tiada. ;p
jimmy : lu warna apa? hahaha

muhdzahari said...

siap tahu saiz L lagi.
memang betul2 berminat ya?
haha..

FiFFyMaFiA (",) said...

spender bai ke tuh?? ayoyo.. ak penah nampak spender tu kt jamban sblh blik bai ari tu.. jeng jeng jeng..

OREOO said...

erkk..
cane leh trtnggal nh..
spender 2 dah loose atau org 2 dah mkin kurus??

Da' daffodil D said...

zahari : mestila berminat. haha
fiffy : haha. pandai2 je. xpe, t aku try wat ujian DNA. ngeh3
oreoo : xpastila..tp mmg sadis kepade spender itu. hehe

sEhA OweN said...

hahaha...
gile la...
ade spende sesat atas bumbong...
tah2 monyet bwk lari ats tu kot...hikhik

violet said...

dayana xde koje..haha

yaziith su anaz said...

eewwww.



such a cute spender.
ahaks.
mesti asyraf tu punye.



ye dak??

Da' daffodil D said...

seha : mungkin gak. cni bnyk monyet. hihi
violet : tu koje la tu. hihi

Da' daffodil D said...

yaziith : cute?yucks! m kut die nye. hehehe

Lionel Azry said...

nasib baik gua bukan fkkksa dan gua tak pakai spender g kelas :P

Muzam said...

wow...
cuba ko bagi gamba tu kat kosmo...
esok kompem kuar berita pesta seks/khalwat/seks rambang kat utm....

Muzam said...

wow...
cuba ko bagi gamba tu kat kosmo...
esok kompem kuar berita pesta seks/khalwat/seks rambang kat utm....

Da' daffodil D said...

azry : siut je buat confession lucah kat blog wa. haih.
muzam : haha. tu yg aku x brani tu. x pasal aku kne gantung. :D

MentaRi MaLaM said...

uuuuuuuu....
luussyyyaaahhh gambar ni...
mesti tuan empunya tu nk buat eksperimen..
ada tak org kalau letak kt situ.. hihi

Da' daffodil D said...

mentari malam : hahaha. pandai. ;p

dayah_blueberry said...

ala...sbnar tu chupie nye...

kan2..

Da' daffodil D said...

dayah : ade ke plak. kite xde kaler itu. ;p

Coretan Setan said...

itu adalah hakikat yang benar! :P

che'pyaAa said...

ehekkk..abeh malu fkkksa..
nseb fakulti aku xbina lg..
huhuhuuu
eyh,jap..
fkkksa nie ktner eyh?
huu
y dkt ngan fkm tu ke..