Aug 4, 2009

gambar dan lagu

Process control's report time! the subject masih menghantui diriku. kesabaran ku di puncak dah ni. shhh~

"berdua denganmu, pasti lebih baik" by acha septriasa

"peningku fahami dirimu" by ezlynn

"apa yg penting?kerjasama.." by wonderpets team

"bang sms" by inul darasista

"kini hanya ada aku dan dirimu" by bunga + ari lasso

"peace peace peace, kamu jgn nakal" by alif oiam




ps : sabda Rasulullah SAW, ”Sesungguhnya sabar itu pada permulaan” :) *senyum lebar sampai ke telinga*

16 comments:

DIK AN said...

Hahahahaha! 'Bang SMS'? Hhahahahah!

Lionel Azry said...

ku pujuk-pujuk ku bawa lari..lagu band dick an tak ada ke? :P

~~BEAUTIFUL LIAR~~ said...

menarik sgt...lg2 la control kn~
hakhak...

adriana elisa roslan said...

ak bru balik wat report control gak nih...jam menunjukkan tepat 2pagi hari rabu!!!

Da' daffodil D said...

dik an : ko gelek dlm v.clip tu kan?

azry : bg la aku ep band dik an. t aku dgr aku gembar gemburkan kat blog aku. :D

b.liar : tahu xper~ ;p

adriana : hahah. tahniah cyg! ;p

Muzam said...

ktdi gak tmpat melepak....
lepak la kat tasik pulak ke...

ZARA 札拉 said...

eh, mana gambar kamu tgh makan?

hehehe~

Anike MK said...

asal control je mesti lewat..
inikah gamaknye akan terjadi pada aku nanti?? oH...tidak!!!!

Da' daffodil D said...

muzam : logik ke nak wat diskusi di tasik? haih.

zara : kalau aku post pic aku tgh makan t rmi lak yg bekenan ngn kegelojohan aku tuh. hehe

Da' daffodil D said...

anike mk : sabar je la yew. ;p

mUTe said...

Memang lawak! weh gambar shirley patut nya lagu Italk, cakap byk2, byr kurang. hehe

Da' daffodil D said...

hahah. btul gak ek...nice idea mr mute!!! ;p

muhdzahari said...

watak saudara abbas sangat banyak..
famous, haibat!

Da' daffodil D said...

die kan photoholics!! heheh

faqhrule said...

gambar yang last tu patut lagu m.daud kilau - gila judi..
"ada orang gila judi
satu ringgetttt..
dua ringgetttt..."

Da' daffodil D said...

hahah. saya tatau itu lagu. :D