Aug 17, 2009

h1n1..sila larik!

pelajar UTM sgt hebat bab2 mencegah h1n1 ni.
lagi2 h1n1 ni dah tahap darurat kan.
hm, x percaya kami hebat? lihat bukti di bawah.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bukti 1
che' lah : amacam? aku cumel x? hoh

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bukti 2
bang one : hi. kecantikan adalah hak milik setiap insan.


ps : hebat bukan? bukan saje lubang mulut ditutup, semua lubang kami tutup. di mana2 jua pulak tu. hoh. waspada la weh korg2!


nota hidung mancung : gambar bukan hiasan. benar belaka.


* nak dapat kan alat seperti di atas? contact : 0149135831 (cik NT hini)

17 comments:

yaziith su anaz said...

weyhs!




aku pon nanak jugak!
kalo beli pukal dapat murah x?
aku nak beli ntok satu famili.



setelah dikira kira,
tujuh ketul kesemuanya.

Da' daffodil D said...

yaziith : buy 7 free 1! sediakan 7 riban. malam ni gak aku anta by hand ke umah ko. heh. ;p

Lionel Azry said...

camni rupanya pelajar utm..teruk2
nasib baik gua bukan utm..

Lionel Azry said...

camni rupanya pelajar utm..teruk2
nasib baik gua bukan utm..

faqhrule said...

lionel saruk azri juga seorang pelajar utm juga..

mUTe said...

Gambar ko dan topeng ajaib xder ker?? cis, x mau letak gambar sendiri.. huhu

Da' daffodil D said...

azry : hoh. x nak ngaku.

faqhrule : aku tahu.

mute : aku pemalu! ;p

Paan Tanpa Adik said...

Mampus xnak percaya! Hahahahaha!

Da' daffodil D said...

hish, xnmpk ke bukti tu?

~~BEAUTIFUL LIAR~~ said...

hensemnye shela n chanteknye wan~hakhak...

JIMMY ASMARA said...

macam siot je!

nasib baik x pakai bra buat facemask!

lu x nak cuba ke?
pastu masuk blog..pasti glemer beb!

Da' daffodil D said...

b. liar : cla mmg ncem pon. ;p

jimmy : nk pki la ni. t ak upload. ;p

qishie said...

apeda bang-ang..eh salah..bang-one tu..
helmet pakai tapi seat belt tak pakai plak.. aduyai~~

qishie said...
This comment has been removed by the author.
Da' daffodil D said...

qishie : hahah. tahu xpe. ish ish ish.

FiFFyMaFiA (",) said...

ko pakai la helmet masok lab.. mesti lecturer ko bangge!! haha erk.. ade kne mengene ke?

Da' daffodil D said...

fiffy : maaf. xde kene ngene. bye fi.