Aug 22, 2009

tarawikh sambil bermoreh

aku ke surau malam td. untuk bertarawikh. (dulu mase dajah 5 blaja, kalau g tarawikh hari pertama kite jadi umpama baby yg baru lahir, bersih dari dosa. yeay! :D )

lepas imam bace doa aje, slalunye bontot mcm memberat je kan nak bgn. slow aje kan. take time la kunun. hoh. pastu aku prasan yg org depan aku mesti bgn paling cepat. imam x bgn lagi tu, die dah berdiri tegak cam tiang negara, hoho.

1. mb sebab die lenguh duduk lame. (lame la sgt kan)
2. xsabar nak habis. (oh, ingt bgn awal leh sorg2 kua awal ke?hoh.lumbe nak amik moreh la tuw. ;p )
3. menunjukkan bontot die x berat. ( yew! ko mmg kurus dri aku. ceh. )
4. hanya dia n Allah je tahu. (skati die ah kan. aku xde hak nak sibuk. heheh)

ps : may this ramadhan will bring u lots of barakah. weh, p solat tarawikh jgn lupe. hik!

9 comments:

[ N ] ZuLaiNa said...

salam ramadhan D!!

Haneem said...

selamat berpuasa D =)

ZARA 札拉 said...

selamat puasa~

aku tak puasa arini~

~cik manis~ said...

slmt puasa!
:)

Lionel Azry said...

selamat berpuasa penuh dan berterawih penuh :P

Afif Zainuddin said...

swlamat berpuasa..
aku tak puasa hari ni...
;)

{lumut} said...

skodeng je keje..haha

mUTe said...

Semoga istiqwamah dlm berterawih..... jgn ponteng2. lalala

nur farashelah bte mohd faudze said...

erk...mukan ko ngan satu budak cumei ke lumba2 amik moreh...