Sep 29, 2009

aku rapuh

kenapa bila nak buat bende x elok rase terkinja2 lebih? (kurang ajar setan!)

kenapa bila dah buat salah perlu rasa menyesal?

kenapa bila dah menyesal baru nak ingat Allah?

kenapa bila dah ingat Allah baru terasa diri sangat bodoh?




kamu, jangan jadi seperti aku. sentiasa lah ingat Allah.

ps : may days onwards will be better for me. amin.

20 comments:

[ N ] ZuLaiNa said...

ape dah jadi ni D??

faqhrule said...

belajar dekat UTM takkan bodoh kot?

mummy roshie said...

kenapa D?

daffodil D said...

zue : ade bt kesalahan besar.

faqhrule : sengal kau.

mummy : hm...ade terbuat salah.

{lumut} said...

setan memang suke terkinja2 time nk buat baik..bagi pelempang je...
xapa..niat yg baik insyaAllah ada ganjaran..
ayuh.

mummy roshie said...

D..
tak baca blog mummy yg tajuk "raya lebih bermakna kalau.."

mummy kt jengka la...

daffodil D said...

lumut : ayuh! thanks.

mummy roshie : dah bace baru ni..

iezat n hobbes said...

lu bnyk sangat kentut ke?

Nabil Fizri said...

kenapa kenapa

daffodil D said...

iezat : ko ni hbt, thu2 je. hoh

nabil : aku ternoda. oh, bukan oleh jantan okayh! haha

yaziith su anaz said...

terima kaseh sebab pesan ntok kawan.


:)

Anike MK said...

dah semayang taubat lum? hehe...

manusia tak lepas dari melakukan kesalahan, so, sentiasalah memohon ampun dari Yang Maha Esa, kerana sesungguhnya Dia Maha Pengampun

=)

daffodil D said...

yaziith : ziith, psanan ni khas tok ko. :)

anike : belom lagi. insyaAllah akn buat dalam mase terdekat ni, :)

Lionel Azry said...

apa salah gua?

JIMMY ASMARA said...

terkinja2?

gua tak pon!

daffodil D said...

azry : sudah gaharu cendana pula, sudah buat tergaru2 pula.

jimmy : lu da mmg s**** so mmgla x terkinja2. ;p

benludin said...

raban demeh nih

Da' daffodil D said...

raban? gila raban? ;D

ZARA 札拉 said...

errkk~

nak kena buat parti liar sekali tak?

Da' daffodil D said...

zara, pyjama party jela. sopan sikit. ;p