Sep 13, 2009

bulu betis yang seksi

selamat pagi.

malam tadi tdo lewat dek udang sambal dan tom yam pok teak yg berlumbe2 nak keluar. haih, sabarla, sorg2 boleh x? *penangan my friends

baishat, nak udang kau sikit boleh?

udeen, bawak kete tu speed 80 aje x boleh ke? nak tercabut bulu pusat kami. hoh

hey korg, bayar hutang aku semulak. *ah, gigi taring da tersembul. cipanduk.





ps : "kamu cube explain ape fungsi P kat kereta" tanye abang polis. --- ah, rugi betul malam td x pakai seksi sikit. kalau x konpem x kene tahan. ---

pss : seksi = lurah dendam haliza misbun + betis berbulu awek si aliff aziz. (ah, kuat betul nafsu. gaban!)

11 comments:

mUTe said...

Ok.. aku x paham tang bulu betis tuh. hang punya betis ker? awat x shave pakai gillete? kasi licin.

Kene tahan pak polisi?? asal? Udeen Speed ke?

Da' daffodil D said...

bukan betis aku. betis makwe alif aziz. btw, bukan laju. sbb xdek stiker P. :D

JIMMY ASMARA said...

lurah dendam haliza misbun?

gua sedang mengimagine ni!!!

Da' daffodil D said...

jimmy, bersopan sikit kalau masuk blog aku boleh x? :D

Paan said...

So, you terberak tak depan polis tu?

dayah_blueberry said...

chuoie malu nak ngaku..
lallalal~
saya memahami~

Da' daffodil D said...

paan : x berak. i malu la u.

dayah : haha. its not me la...~

Lionel Azry said...

apsal tak tunjuk bulu pubis je?

Da' daffodil D said...

bulu pubis xde. cukur suda.

.o r k e d. said...

ksian.muahaha.nxt time kc lukis tattoo cun2 eh

Da' daffodil D said...

erk. tatu apakah? ;?