Sep 25, 2009

kentut

SCHOOL-HOME-SHOPPING COMPLEX DID NOT BAN FARTING! so aku x salah kalau aku terkentut(atau mengentut? ;p) merata2. hehe. tp aku x la seteruk tu. paling2 kentut kat rumah kuat2. kalau kat luar ku tahan setahan yang boleh. ;p di rumah, best. masing2 dijangkiti virus kentut. kalau ayah mula kentut, mula lah semua berlumbe2 nak kentut jugak. bunyi tu aku x kisah sangat la even kadang2 terkeluar gak irama2 songsang. yang paling x bleh blah tang bau. semerbak~ tp bak kata adikku, kentut itu busuk tetapi sedap untuk disedut2. wah, macam makan sambal la pulak. hoh



ps : sedang menaip entri ini, adikku terkentut2.nasib baik irama nye masih masuk dek akal. ;p

14 comments:

chooo said...

mari kita kentut sama sama ;)

shark said...

jom kentut~yeay!

Da' daffodil D said...

chooo : hahahah. u start it first, ;p

shark : jum!

Lionel Azry said...

kentut bagus ape?

{lumut} said...

kentut berjemaah lah katakan,
mana tahu pahala pon berlipat kali ganda?

Da' daffodil D said...

lionel : ade aku kate x bgus ke?

lumut : hahaha..sengal ubi kau.

Nabil Fizri said...

gua pun terkentut

Da' daffodil D said...

ko mengentut, bukan terkentut.

ZARA 札拉 said...

ko punya post mesti pasal kentut~

apakah?

hahaha~

Da' daffodil D said...

entahla. otak kentut. haih. ;p

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

bahaya siot... patutlah UTM jerebu sekarang..kui kui

mummy roshie said...

rinduk nak kasik kumen kat sni..

D..update la citer satu hari di hari raya D..lalalala~~

iezat n hobbes said...

lu dilahirkan untuk kentut ke?

Da' daffodil D said...

ritz : haha. siut kau.

mummy : dahla...kat bawah ade. :)

iezat : hahaha. sekeh nak?