Sep 15, 2009

merry raya

jom main mercun. jom same2 patah jari2 cantik kite pastu masuk spital raya kat spital same2 nak x? ha, tahu xnak! bodoh. main bunga api jelah. p main mercun buat ape? hoh.


hey kau. selamat hari raya.

hye u. merry raya.



ps : semoga arief fitri tabah dalam menghadapi hari2 mendatang.

15 comments:

{lumut} said...

nnt kalau jari xde..
x boleh la nak cakap..

"guna jari pon boleh.."

iklan rejoice.haha.

sori aku merapu.sakit otak da neh.

faqhrule said...

ouh main mercun patah jari ea?
jarang dengar tu.. selalu dengar, kalau akibat bermain mercun jari boleh luka ataupun putus kan?
main mercun boleh patah hati tak?

Paan said...

Jom kita mendirikan merry-age.

FiFFyMaFiA (",) said...

ape barang main mercun..
jom main meriam buluh!!!

ZARA 札拉 said...

jom main isteriku~

hahaha~

main bom kimia..bukan apa...

ish2~

ikhlas,
suamimu~

hahaha~

Lionel Azry said...

selamat hari raya setan!

Muzam said...

ala..aku main mercun selamba badak je...yg jadi masuk spital tu sbb depa terlampau kreatif...mercun masuk batang paip lah...masuk tong sampah lah....

Da' daffodil D said...

lumut : aku suke org otak mereng2 nih. hoho
faqhrule : ala.silap la,maksud aku putus jari.hehe
paan : jom2~ :D
fiffy : eleh, anak mak cam ko prasan nak main meriam buluh konon. pirah.
zara : haish. ingtkan men apela td. fuh! ;p
l. azry : kurang asam kau. kau la setan.
muzam : tu namenye nasib badan. baik elakkan kemalangan.haih

iezat n hobbes said...

main bunga telor la...amacam?haha..

FiFFyMaFiA (",) said...

minah ni memang setan.. wakakaka
wei d, mak aku main skali meriam ngan aku.. kamceng la beb! wakakaka

Da' daffodil D said...

iezat : pas raye bru bleh main bunga telor. tp, bernafsu jugak ye kau kat bunga telor? hahah
fiffy : sengal gler ko pgl aku setan dahtu kau ape sekeh kang...tpu ah mak ko join. lampirkan evidence!!

benludin said...

selamat hari raya...maaf zahir batin

kirim salam kat semua di s.alam

Da' daffodil D said...

selamat hari raya jugak cik char! :)

♥miszluna™ said...

arief fitri tu yg excident tuh kn?



slmt hari raya!

mUTe said...

Jom men tenet!! ader significant ker?? haha