Oct 3, 2009

jamuan raya part 1


semalam ke jamuan raya KTDI. haha, padahal aku bukan warga KTDI pun. belasah aje. :D bila pulak kolej lain nak buat? tiada kesabaran aku nak menyerbu! hoh. (k10, KDOJ, KTGB, buat la cepat. ;p)






ps : tgh dgr lagu the archies, feeling2 golek2 atas katil. :D


14 comments:

FiFFyMaFiA (",) said...

oit..ktf mlm ni ade jamuan raya. ahaha..kalau x malu g la.ak xg. malas.xde mamat2 ensem gak yg aku nak cuci mate.. ahahahah

p/s: kalau ko g jamuan raya ktgb kdoj k10 kol aku. g same. keh3 ade geng gak nak mnggatal.

Da' daffodil D said...

fiffy : lauk pauk ktf best x? aku terjah malam ni gne id kau lah, bisa kan? ;p

ps:num tpon mu aku tiade~camne mahu col? ;p

JIMMY ASMARA said...

confirm gua p ktf malam ni.usha amoi cun!

yaziith su anaz said...

aku pon beraya jugaklah.




ceh.

Da' daffodil D said...

jimmy : ktf x ramai awek cun. KDSE rmila. hahah. ;p

yaziith : ceh. out of range kau.

FiFFyMaFiA (",) said...

dayana: ala ko cakap je la ko dak ktf. xde nye dia nak cek nama ko gak..lauk best2. aku masak. haha~

jimi: nak ngorat amoi ko g openhouse CNY bru byk.. ekekek

dayana lagi: ktf ade sorg awek cun.AKU. kdse ade sorg je yg x cun. DIKAU. wakakak

p/s: eh aku ke empunye blog ini..

Da' daffodil D said...

menyampah pulak aku dgn ko nye comment panjang lebar fi. yaziith nye komen kau x ngimen balik pehal? hahah. ;p aku even x cun hati baik woooooo... ;p

iezat n hobbes said...

jahanam..tak tau malu ke?
lu jgn kentut plak kat tmpt org..

faqhrule said...

gambo tak clear la..

Lionel Azry said...

KTHO buat lu tak pergi plak?

Da' daffodil D said...

iezat : aku mashi tahu jage maruah. hoho

faqhrule : gedik la kau.

lionel : kau ade kat KTHO, malas aku nak p.

sharamli said...

mlm ni kt kp...hu3

Da' daffodil D said...

eh, benarkah? lambatnye inform.. haish

Da' daffodil D said...

eh, benarkah? lambatnye inform.. haish