Nov 26, 2009

adik beradik


adik beradik aku 3 orang. ya, hanya 3. kadang2 tengok kat facebook orang lain, siblings sampai 5 6 7 8. sumpah jeles. kan best kalau adik beradik ramai.

kalau bergaduh dengan along boleh kawan dengan angah.
kalau nak ajak gosip boleh ajak alang.
kalau nak buli, boleh buli usu ramai2. heh. syok.

tapi, its fated that i can only have 3 siblings. sadly sekarang dah tak boleh minta adik lagi, so kena tunggu the big brother kahwin baru boleh nak besarkan family. however, its a bless to have my abang and adik. ok lah 3 dari 2 kan? dulu masa kecik, sampai aku 8 tahun, hidup berdua je. dengan abanglah aku gaduh, dengan abang lah aku main masak2. ah, mula rasa macam nak upload pics comel kami berdua. tapi, nanti mungkin. takut semua tergoda dengan abangku, dia dah berpunya. heh. and 8 tahun kemudian, baru ada adik, peneman kawan, peneman gaduh. :D yang penting, aku sayang adik beradik aku even 2 orang. hoh.

*****
6 jam equal to 1 hari.
jumaat hingga khamis equal to 6 hari.
esok mula rindu balik.
T_T

ps : tadi main chess, malam ni main dam. esok dah raya, aku masih bosan.

27 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~
aku setengah dozen babe~

=]

P/S : sayang, i kat Malaysia~ Join korban Kemboja~ =]

YobSumo said...

haha sbb kamu ada perancangan membuli secara beramai ramai sbb tu takda byk adik beradik tu. hahahhahah!

chokio_nia said...

comel abg ko..ahaks..=)

hurmm..aku de 7 adek badek..tapi tade adek..nak pinjam adek ko leh??

Daffodil D said...

zara : ah, mahu bikin i jeles la tu. lepuk kang~

Daffodil D said...

yobsumo : itu perancangan skrg..dulu x rancang gitu. hehe :P

Daffodil D said...

chokio : ain, nak amik terus pon bisa. hahah. comel ke abg aku? tak pon. heh.

joegrimjow said...

jom lawan ches jom
hehe

best woo banyak ahli member ni
;)

Daffodil D said...

joe : haha, bereh2. turun malaysia t kita lawan! ;D

Rowena Chasez said...

laa..xpe laa siblings 3 org je..
sy pn 3 org je..
tpi still ok...
tpi xde abg or kakak laa..
2 yg jeles 2..
huhuu~

Daffodil D said...

rowena : means u 1st? haha, sgt x best.. :D

MissA said...

hi there..
siblings i ada 6 org..
bile dah ramai pun pening kepala..
haha.. gaduh je banyak, esp time kecik..
kalau 3 org xbyk sgt persaingan nk dpt pape..
either way, we should be grateful

sharamli said...

ramai2 p0n kadang2 xbest...
xkisah la ramai ke x..yg penting hubungan yg baik...kn...


salam aidilahda...pegang hanger nak p mana tu?

sharamli said...

ramai2 p0n kadang2 xbest...
xkisah la ramai ke x..yg penting hubungan yg baik...kn...


salam aidilahda...pegang hanger nak p mana tu?

sharamli said...

ramai2 p0n kadang2 xbest...
xkisah la ramai ke x..yg penting hubungan yg baik...kn...


salam aidilahda...pegang hanger nak p mana tu?

Daffodil D said...

missa : yes..im grateful to have them :) thanks!

Daffodil D said...

sharamli : salam aidiladha jugak..hanger tu sangkut sampin..tu raya 1st-2008.

ellenyna said...

adik bradik I ada 5. semua i gaduh. -___- AHAHA. :P

Daffodil D said...

ellenyna : bad kakak/adik la you! ;p

pisey said...

ak sibling 5.
tp sorg2 kt umah.


ape mcm?

abes cuti ak pon xde kt umah.gi mana ntah 5beradik.

haha.

Nabil Fizri said...

sama. aku juga 3. jodoh?

Daffodil D said...

pisey : maksud ko..sume tamau dekat ngn ko? hahah

Daffodil D said...

nabil : nahi.

{lumut} said...

adik bradik aku stgh dozen gak..hehe

same ngan zara.
bagus kau syg mereka

Daffodil D said...

lumut : oh, kejelesan melanda....~ :D

pisey said...

semua sayang aku.
saja nak merindu dari jauh.
itu maksudnya.

haha.

Daffodil D said...

pisey : ah, penipu! hahahaha

Daffodil D said...

pisey : ah, penipu! hahaha