Nov 14, 2009

BS awan dania

semalam aku pulang ke kampung-klang aje pun. jumpe tok alang aku, lama dia tenung aku. hati biaselah, mula rasa dia nak puji2 aku. paling2 dia cakap aku makin hawt ke kan. ha, jagan tak tahu, tok alang aku pandai sebut hawt ok! tok alang korg bisa? heh. so, aku buat2 bodoh jelah sambil khusyuk makan nasi lemak. konon kan! before aku masuk kereta tu, tok alang cakap, "makin gemuk kau ye na?makan apa kat skudai?" bedebuk batu jatuh! tulah, perasan lagi!! sedekah senyum sudah~

*****
rindu 2 bulan tak dapat makan nasi lemak pak ayub. pagi tadi, termakbul jua. petang ni, nak makan nasi kukus depan rumah. terbaik woot!

esok, aku akan meninggal kan bumi malaysia. ceh, cam nak study abroad lah pulak kan. heh. akan aku terjah blog kamu kamu nanti ya! :D


aiman aku dah gemukkkkkk!


ps : aku benci cerita awan dania. aku suka scha tapi bukan cerita ttg stewardess. bullshit.

15 comments:

joegrimjow said...

sensitif la gmok2 ni
;)

Daffodil D said...

hahah..budak kecik gemuk x pe....dak besar tu yg sensitip tu...kan... :D

sharamli said...

tu la..prasan hawt lagik..kan da gem0k..eh..mkn ap erk kt utm ni?
nak jgk...nak...ha3..

nk g mn?

Daffodil D said...

makan asam pedas ruby terbaik~ ;D

{lumut} said...

gemok itu comel??

sensitip utk pompuan yee.
hehe

iezat n hobbes said...

gua musykil..apsal dari dulu lu tak sedar yang lu ni gemok!

avid gunner said...

haha...tok alang 1 - dayana 0...tok alang, x sedar ke dayana makin garang? asyik nak lempang je...hehe...

Nabil Fizri said...

scha suka gua. siyes

siggplus said...

ok demi jaga hati ayuna aku pun tanya,

makin hawt kau ye?

chokio_nia said...

ko tglkan mesia g mane??

makanan johor mang bes kot..tu ko maken gemok..lol

ellenyna said...

me too, x suka ttg stewardess.

riza lija said...

buwek2...i love u..

yaziith su anaz said...

ko ade masalahlah gumokk hangit.




haih,
belakon dalam cite aku nak??
'Hangit Membawa Maut'

FiFFyMaFiA (",) said...

hoi pg indon bawak la sorg mamat lombok. wakakakkaa

menci cerita stewardes napehal? impian x kesampaian ke? ke putus cinta dgn mamat steward? keh3 xpe, boyfren ko skrg kan ade. ntah ape la nama dia. bai bgtaw aku hri tu. ekeke

Kuwe said...

ohhh my scha...ohhh...