Nov 24, 2009

sambal belacan

sejak aku active ber-facebook last year, banyak lah jugak dapat re-connect dengan old friends. and as usual they will ask ape cerita n so on. tapi yang tak bleh blah, "babe, bf mane? show off lah" damn. tang aku single time tu lah berderet manusia nak tanya. time aku ade bf yang boleh aku show off kan, tak nak tanya pulak. babababababababababababababababang! n when i said i dont have any mesti dorang akan jawab,

" kau memang, dari dulu jual mahal tak habis2 " hello, am i that cheap to say yes to ANYBODY?

" kes memilih sangat lah nih ye? " again, hello! nak aku sapu siapa2 aje ke? bullshit.

" tulah, dari kat maktab lagi i tgk u garang sgt, manelah laki nak lekat " cett, bukan garang tu, tegas namanya. itu pun cant differentiate ke? heh.

" i pun single juga " so what? hoh.

" nak aku kenalkan kau ngn kawan aku kat UTEM? " utem,utem. think twice, utem. think thrice. no thanks. nak dating jauh! heh.

favourite reply is jeng jeng jeng~

" takkan la secantik kau tak de bf kot? " ehem, malu i~ ;p

well, thats not the problemo. its just that maybe the guts to fall in love again is zero. or else, belum sampai seru lah! tipu lah kalau cakap perasaan nak bercinta tu takde kan. ha, see, gatal dah. heh. pada aku, bercinta itu macam sambal belacan. pedas tapi best. but as for now, make friends with everybody is the best solution. yeeehaaa!

nak kurus seperti ini semulak! baru bleh ade boyfren. yeah~

i can be brown, i can be blue, i can be violet sky...but i can be mean, its when i started to love a man. bababababbabababang!

ps : jangan buat lagu best best, sebab i mudah jatuh cinta. mika, you sentiasa di hati i. euw.
pss : aku nak bercinta sama sambal belacan! ok, hot guy.

19 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

nak sambal belacan babe?

i tambah budu sekali mau?

I single skang ni~
kita couple jom~
hahaha~

Daffodil D said...

zara - kalau u jantan i mahu la...sayang nye u bukan..haha

ps : budu i x main la~ heh.

Shahrul Azry said...

eleh.

niesz said...

hahaha..ley ek cm tu..sambal belacan nnti bau masham..ehe..

Daffodil D said...

shahrul azry : eleh

Daffodil D said...

niesz : masam2 pun best ape..hoho

iezat n hobbes said...

jom couple..seyes ni!

Daffodil D said...

iezat : i garang, ade brani? heh ;p

siggplus said...

haha elok la cinta ngn sambal belacan..

kau jadi tempoyak..

esok anak jadi sambal tempoyak..

ok x idea aku?

ayuna ayuna

chokio_nia said...

aku hot gak..tanak berchenta ngan aku ke??haha

Daffodil D said...

siggplus : uiks. ape anak tempoyak plak? jauh tu lari topik~

Daffodil D said...

chokio : nak ber les dgn aku kah? ;p

i'msosupernotcool said...

jgn bercinta ngan i tau..
i xnk..
lol..

Daffodil D said...

imsupernotcool : mmg xnak. mane leh supercool bercinta dgn supernotcool. lol

Pais Chaos said...

bnyk betul peminat!!

Daffodil D said...

pais : aik, tang statement mana ade peminta pulak.? heh

Daffodil D said...

*peminat

Kuwe said...

ko utem ke?

KihKih.
pesal aku tak pena tau.

Daffodil D said...

kuwe : bukan ah, aku utm. :D