Nov 5, 2009

suka duka

ini entri tentang suka duka seorang gadis dalam tempoh 24 jam. tiada apa yang hebat. luahan cuma. aku bosan dengan hidup.


kata orang, jangan terlalu gembira. takut nanti, esok esok bersedih pula.

****

semalam, aku gembira. sangat. sangat gembira. dunia, aku masih ingat. akhirat, wallahualam.
hari ini, aku bersedih. kecewa. kenapa perlu jadi sekarang, tengah tengah final exam? Allah. kadang2, apa yang kita usahakan tak selalu kita akan dapat. aku pasrah. mungkin ini lah yang terbaik dari Allah. siapa tahu? ok.


ps : i need you - to comfort me but u were not there.

22 comments:

ellenyna said...

:) have a smile dear.

OREOO said...

yeah..
all da best :D

joegrimjow said...

ku pon sengeh je baca
ntah
sama kot
huhu

Daffodil D said...

ellenyna : thanks. :)

Daffodil D said...

oreoo : thanks ya. :)

Daffodil D said...

joegrimjow : ap yang sama?

{lumut} said...

xfhm komen joe..
jiwa kacau?
godaan setan tuh nak suh kau serabut.
lg2 tgk exam..
ko nangis..then tgk cermin senyum..
baca yassin..mnum air yassin tuh..
all d best final beb.

Daffodil D said...

lumut : insyaAllah aku buat pas bendera jepon turun. hehe. thanks beb!

Lionel Azry said...

tak habis KLMJ?exam la woi!

sharamli said...

xpe2...i'm here...
xm0 sedey2....

fitriah said...

nape sedih?
jom berjoli.

Daffodil D said...

azry : bukan KLMJ la...xde kenangan2 nih~ haih

Daffodil D said...

sharamli : thanks sha. :)

Daffodil D said...

fitriah : jom berjoli bli coli? jom~ :D

siggplus said...

berjoli bli coli?aku nak join..aku nye bra bnyk dah putus..haha

Daffodil D said...

siggplus : nape? kau nye berat sgt ke? hahah

yaziith su anaz said...

hey,



kuatlah.

Pais Chaos said...

ni kes cam ptus cinta je.. bese la tu, pasrah je..hehe

Daffodil D said...

yaziith : thanks busuk. sayang kau.

Daffodil D said...

pais : uiks, bukan putus cinta laaaa

chokio_nia said...

uish..lek la weh..chilll..kalo idop hepi je,tak bes gak..sedeyh tu mematang kan kte..

huhu..encik you tu sape weh??busy body lak aku..haha

Daffodil D said...

chokio : haha..betul gak ek..encik you tu member aku je..nape?