Dec 28, 2009

buat kekasih tersayang

hari ni saya bangun pagi pagi semangat gila nak dating dengan awak. dahla tak jumpa dekat dua bulan. serius saya rindu awak. walaupun sebenarnya dalam hati memang dup dap dup dap gemuruh saya pada awak. masa hari jumaat lepas awak SMS saya cakap nak jumpa isnin ni pukul 10 pagi kat tempat biasa. so, malam tadi saya iron baju cantik saya, dengan tudung lip lap lip lap saya supaya awak dapat tatap saya puas puas so awak takkan nak rindu rindu saya selalu maka mintak nak dating dengan saya tiap tiap minggu. awak pun tahu ni final year saya kan, takkan la awak nak selalu ajak saya dating kan? maka, dah siap comel comel semua, saya pun terus ke tempat dating biasa kita. saya keluar pukul 8.45 am tahu tak? padahal nak dating pukul 10 am. takpelah, demi awak juga, nak prepare apa yang patut dulu sebelum tatap muka awak yang comel itu. tepat pukul 10, hati saya dah nervous gila bak kata baizura "butterfly in stomach" punya tahap dah. tengok tengok dah pukul 10.30 pagi tapi awak tak muncul muncul. sedih saya sebab dah tunggu awak lama bukan main. rindu bersarat sikitpun awak tak fikir kan saya, kan? saya nak SMS awak tapi dek marah yang menggunung, saya malas lah kan.

hey mr shia, bila nak ajak saya dating lagi ni????? project awak suruh saya buat ni dah la tedious gila sampai saya rasa nak sepak sepak kompos tu kasi betul betul matured lalu menyumbat ia secepatnya ke dalam polybags supaya awak puas hati. janji nak datang tapi tak datang kenapa? nasib baik kaki saya gemuk kalau tak memang next week saya dah hayun kasi awak rasa free free tanpa segan silu dan lain kali boleh minta lagi!

ps : MARA, poket i dah kering kontang. harap maklum.

16 comments:

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

fitriah said...

mr shia tu sape? saye da blur ni awak.

mUTe said...

Syukur awak dating dgn Dia.. Saya??? huh.... Nasib badan~ :-(

Shahrul Azry said...

eleh..

Aku yang bijaksana said...

rama2 dlm perut??????????

Gadis n Frank said...

kadang2 saya pun rasa ada rama2 dlm perut bila tiba time nk jumpe kekaseh...kenapa ek?

yaziith su anaz said...

ouch,




hey orang mesken.
lalala~~

{lumut} said...

agak2 mara dgr x?jgn smp u mrh sudah.hehe

Kuwe said...

bukan awak tanak sms.
tp berkira. kihkih.

dating ngan saya lahhh

i'msosupernotcool said...

gua nampak MARA nyorok blakang toilet td..
lu ade cari die ke?

Rowena Chasez said...

e'ehh...
sy blurr...

sharamli said...

kita sms 2 je la..nak?

B E L L A said...

sapekah DIA? adekah lecturer mu? haha suspen2. :D

avid gunner said...

what a jerk.

Wanie-san said...

utk i ker syg entry 2??i xkan wat u t'tunggu lg..hihihi

shout out!! said...

haha..
apa la nsb dating cmtu..