Dec 26, 2009

update semalam - menonton avatar. benar kata orang orang, movie ini best dan penutup yang baik untuk 2009. tetapi, menonton avatar membuatkan saya benci manusia dan kasihkan navi. ah.

anak jiran sebelah rumah kahwin. aku tak pernah tengok dia(jejaka yang kahwin itu) walaupun dia duduk sebelah rumahku. melalui adik, katanya lelaki itu agak kacak dan wifey nya biasa biasa aje. ku bilang pada adik, khabarkan pada si lelaki : ceraikan sahaja si wanita dan tunggu aku pulang. ha ha. gelak sudah adikku walhal aku serius. ah, siapa yang tak nak jejaka yang agak kacak bukan? (terlalu kacak aku tidak mahu!)

karok sebelas lagu menyebabkan saya rasa energetic. phew.

ps : awak letak talipon macam nak mintak penampar dari saya.

28 comments:

avid gunner said...

11 lagu? xde pape
cuba karok 2 lagu dengan syafique...pengsan.

Rowena Chasez said...

btol2..sape xnk llaki kacak..
kalo terlalu kacak mslah 2..
hehee~

Misz SeroJa said...

aku pon da lama x karok..;p

niesz said...

ala..niesz xtgk lagi cite tu..huhu..

hahahaha..klakar la D nie..tp syok jgk kn if dpt bf macho ni..ahaks!

sharamli said...

eh..lepas tu sila ceraikan lelaki itu dan berikan kepadaku...

hua3

B E L L A said...

nape smue owg ckp avatar best? best tol22 ke?

{lumut} said...

karok memang best..ketagih weh.haha

pisey said...

nak kapel ngan aku?
aku kacak2 bese je.

Shahrul Azry said...

tampar sudah..

benludin said...

avatar the best....esp teknologi dia. tp jalan cerita biasa, mcm cerita 'dances with wolves' lakonan kevin costner.

Daffodil D said...

avid : apsal? sore shafique out ke? ha ha

Daffodil D said...

rowena : setuju!

Daffodil D said...

seroja : join aku meh~ ;p

Daffodil D said...

niesz : p tgk cepat. ngeh3.

ps - mmg best sgt kot. ;p

Daffodil D said...

sharamli : ceit, senget kau sha..!

Daffodil D said...

bella : yups~

Daffodil D said...

lumut : bila nak karok ngn aku mut? ;p

Daffodil D said...

pisey : aku bkn lesbo yaaaa!

Daffodil D said...

shahrul : segan.

Daffodil D said...

benludin : ritu bilang tak best? ;p

fitriah said...

tengok avatar tak ajak. majuk!

Daffodil D said...

fitriah : haha. nk join ke? next time i ajak :)

violet said...

ak xpat tgk avatar lg..cedih..=((

crikan ak jejaka kacak sowang....

hehe

oranglidi said...

sakit jugak kena tampar.

yaziith su anaz said...

sebab tu yu kene bagi penampar yu tu.

Daffodil D said...

violet : nak kene balun ngn dwen? ha ha

Daffodil D said...

oranglidi : kalau muka orang tu keras, pen-tampar la sakit. hoho

Daffodil D said...

yaziith : yu nak ke busuk?