Jan 15, 2010

Jadual Minggu Ini

Jumaat (hari ini)
- kena jumpa En Sheikh untuk settlekan pasal FYP yang dah 2 minggu bertangguhan. moga En Sheikh mood baik maka tak perlu lah nak buat exercise mata lebih lebih lalu terdapat dosa secara tidak sengaja. heh.
- kena tunggu kat lab sorang sorang selama 4 jam tapi syukur sebab kena stay petang petang dan Baizura comel teman :) kalau malam takut lah : orang cakap ada hantu, haish. kenapa mulut celupar sangat pastu tak kasihan kah pada Baishatul yang nak stay back kat lab malam ini? ok, kasihan. Baishatul, kalau hantu kacau call aku. XD
- lepas itu malam ini kena buat design sebab esok Ezuan nak compile kalau tak siap nanti dia marah dan mula pot pet pot pet jadi macam Syamira pula. ha ha.
- larut malam pula kena berlatih menyanyi sebab nanti nak karok 3 jam dengan Asma. hoh.

Sabtu
- Esok pagi pagi kena bangun awal sebab nak ke lab untuk buat Glucose Analysis.
- Petang dah janji dengan Baizura nak tanam pokok sama sama. Comel.
- Lewat petang nak keluar beli barang dapur walaupun kolej aku tiada dapur, kesiannya, miskin sungguh, eh, tapi pantri ada, kaya lah itu. yeay.
- Malam mari memasak!

Ahad
- Pagi pagi nak bertolak pergi picnic dengan "perempuan perempuan saya." Lepas mandi akan karok 3 jam. yeay.
- Malam mesti penat maka balik tidur.

Isnin
- Lab.

Selasa
- Kelas. Ada presentation :X tapi hari Selasa ini macam nak demam pula maka tak perlu present. ha ha
Rabu
- Lab.

Khamis
- yeay balik rumah! oh, tak sabar nak golek golek depan TV lepas itu conquer remote sampai Mama bising lepas itu merajuk naik atas duduk bilik Abang dan pujuk Abang suruh dia pergi main futsal maka boleh lepak dalam bilik dia sampai subuh lepas itu bangun tengah hari tak mandi tak gosok gigi terus makan Kebab yang Mama bawak balik.

ps : harap harap semua plan minggu ini menjadi. :X

19 comments:

oranglidi said...

harap berjaya. semoga berjaya!

oranglidi said...

uik, first ke? wahhh

siggplus said...

kirim salam dekat baizura comel..haha

Paan said...

Kesimpulannya, ko mmg pemalas.

p/s : aku dah check kalendar, 30hb Feb tahun ni xde. Mungkin tahun depan dan depan dan depan la mungkin aku propose ko semula. Waahahahahahah!

Shahrul Azry said...

macam cilake..

fitriah said...

abang ko hensem tak? haha ;p

sharamli said...

yang hari selasa mesti xjadik

i'msosupernotcool said...

aku pon tnye soklan same cam fitriah..
errkkk!!

seKut taWar said...

nak kem salam kat baizura gak...haha

yaziith su anaz said...

FULL-bra.

Daffodil D said...

oranglidi : yup first. nak senyum untuk kamu, :). he he. thanks! :D

Daffodil D said...

siggplus : huda marah kang~ :D

Daffodil D said...

paan : siut kau. ah, macam lah aku tunggu2 kau propose aku. huh!

Daffodil D said...

shahrul : macam cuke?

Daffodil D said...

fitriah : ensem lagi ayah aku kot. ha ha :P

Daffodil D said...

sharamli : ceh, jadik punyaaaaaa.

Daffodil D said...

imsosupernotcool : gila ah. gay ka? ha ha :P

Daffodil D said...

sekut tawar : haih. kim salam kat aku jelaaaa :P

Daffodil D said...

yaziith : apakah? ampun tapaham~