Feb 18, 2010

bosan

hari ini hari keenam sudah aku berada di shah alam. bosan. malam, setelah jam menginjak ke angka 2, baru aku terhegeh hegeh nak lelapkan mata. esok hari, bila sudah panas dan kedinginan aircond tak dapat nak kalahkan matahari terik di celah tingkap bilik, baru terhegeh nak bangun. belum tentu lagi mandi. bangun mencari makanan dahulu. oh, gigi digosok sudah. muka dicuci sudah. usai makan, aku ke peti sejuk mencari limau berbontot ke dalam. (kata tok saudara ku, limau berbontot ke dalam isinya manis. oh, bukan semua limau begitukah? ah, pelik.) 2 3 4 biji sudah di telan, bersedia mencari remote control. time untuk conquer TV. 701,133,712,411,412,413,105,103. ah, bosan sungguh tiada cerita best. tepat jam 5, masa untuk bermain dengan makdi dan makmin. sangat comel sebab dua2 ekor rabbit itu sangat gemok tembam serta montel. macam tuan mereka. ha ha. (abang aku, bukan aku). selepas bermain dan mandikan mereka, aku pula yang naik mandi. he he. hegeh kerna ayah bakal pulang. ^^ pukul 6.30 macam biasa makan malam then lepas maghrib terus malas nak turun. duduk bilik tengok TV (lagi!) , baca novel, on9 dan bergosipan bersama adik. ah, mula merindui diskusi 'plant design' di malam hari. T.T pukul 2 pagi, tidur.


ps : balik Klang semalam, tiada yang menegur saya makin gemuk. fuhhh. kelegaan! :D

7 comments:

dayah_blueberry said...

jom terjun lomb0ng..
chupie dlu..kalau chupie smlat saya kemudian terjun
kalau chupie **k0h** saya panggel org angkat..
:)

Daffodil D said...

he he. jahat giler kot ida.

ps : air terjun yok! :D

Shahrul Tanaka Safeai said...

lu gemok gile sekarang.

siggplus said...

ayuna ni makin gemok la sekarang

bnyk sgt mkn bontot limau

Daffodil D said...

saruk : sialan.

Daffodil D said...

siggplus : aku sumpah kau jadi bontot limau. kah3

dayah_blueberry said...

chupie: air tejun mana? bz bz bz..T_T