Nov 11, 2010

Trend ke?

Hi.
Nama I Alexandria Nur Iman. Sedap tak nama I? Umur I baru 10 tahun. Nama bonda I Nur Fadilah. Nama nenda I Rugayah.


50 tahun akan datang...


Yo!
Nama I @#$%^&*&^%$#@#$%^&. :). Nama Bonda I %^&**&%$%^&*. [mana boleh nama bonda lebih panjang dari nama I kan]. Nama nenda I Alexandria Nur Iman. Wah gitu. Kelasss!





Ommak, kena bagi nama anak lebih panjang dari nama aku ke? Ceh. bagi nama anak Nisa, Syukri, Sarah, Karim. kan mudah. Ngeh.

ps : Trend lah sanhngatttttttt!

8 comments:

Nisa' Azman said...

Trend eh? Tp kalo nk dipikirkn, name ank kite pun pjg gak, hihi...XP

Daffodil D said...

nisa : yeke? entahla, xde anak ag so xleh nak komen lebih, cume kalau name anak pendek cam senang je, mcm yg islam tuntut. tp, depend gak kan.he he

sharamli said...

nama xm02..
ha3..
last2 panggil pendek je k0t

violet VC said...

yes..macam name ak kan..simple jah..6 huruf..nanti letak ar name ak kat anak ko..hehehehe ;p

CouLeur de Chiqu3 said...

nama pendek sudah..nama itu adalah tggungjawab stiap jasad..yag penting maknanya baik2

nama sebenar saya pon ringkas dan saya sendiri faham maksud nama saya...

I_Hate_Lolipop said...

anak aku mudah, nama tak lebih dari 4 huruf. Rudy, Rita, Razi, Roy..

puteri said...

:)

terndy atau tak,
yang penting nama tu ada maksud
lebih baik dalam bahasa arab,
yang punya makna yang baik2

:)

lumut said...

cissssssssssssssss..aku baru nak naik entry niii..tp kau dah buat dlu..

cissss...