Jan 10, 2011

Hi blog

Hi blog.


Aku ada je boyfriend tapi takde pun nak letak kaw kaw punya kisah cinta aku dan dia kat blog aku ni. Siapa kata blog ni diary? Kalau takut beli - diary takut hilang dan nak jugak naip naip ni, hang p lah tulis kat word pastu save aje. Dok p publish kat orang lepas tu bila orang menyampah cakap itu ini hang jawab hang saje je sebab sharing is caring lah, nanti nak bagi anak cucu bace lah. Aloh. Geli la. Sikit sikit sudah la. Kang putus dengan boyfriend tu baru nak tahu malu!




ps : Tak benci hang tapi menyampah dengan cara hang. Sekian.

*update : oh ye, mungkin sesetengah orang post pasal BF dan tak nampak over, ni yang over tu mak aih, bikin meluat la. so, maybe tang garapan tu kne up kan skikit kot. he he.




Cheeeyahhhh!! tak suke boleh blah!

12 comments:

fitriah said...

aku kah yang kau menyampah tu? dush

LORD ZARA 札拉 said...

ha ha ha.

kau sentap dengan sapa ni?

Ikan Manis said...
This comment has been removed by the author.
sharamli said...

yela2..
kite dah save dalam w0rd :(
sampai ati die nyampah ngan cara kite :(

xm0 kawan!

kah3

fitriah said...

haha. sape sape? ce citer ce citer

ween said...

erkkk. ok la, x cerita dah. pfttt ^^

I_Hate_Lolipop said...

boyfriend okay lagi. kawan aku siap tiap2 hari cerita hal suami dia. tu lagi giler, hal laki bini bercerita kat FB. gaduh dgn suami sbb stroller pun nk cerita. tunggu tak cerita posisi apa main "masak2" smlm je :P

**suzenisme** said...

dayana.. aku ke? aku terasa lahhh.. kalu ye ckp ek.. aku kdg2 syok sndiri gak...

lumut said...

cissssssssssssssssssssssss...ni yg org xde bofpren cm aku ni kecik ati nieeeeeeeeeeeeeeeee....

bukan ape..
xde bopren kuranglah modal aku nak update blog...ye dak?

hihi..

hye..lame x nampak hang kan?
makin comel nampak hang ni?

fz said...

err..tumpang lalu:p

artisticklytouch said...

haaaa....aku tau hang kata kat sapa hehehehe

aku pun meluat jugak tapi satgi orang kata kita jeles pulak kan so buat donno jelah.

Encik Tikus said...

woah marah betul nie.. hehe